نوشته شده توسط : سیمین

هتل تمنوس بدروم ترکیه

هتل تمنوس بدروم ترکیه، هتلی 4 ستاره واقع در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم می باشد و برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.هتل با طراحی شیک و منحصر به فرد خود دارای ۲۴ اتاق ، ۱ و ۲ تخته و استاندارد  با امکاناتی کامل و لوکس که به درخواست میهمانان تور ترکیه برای انها اماده می شود.

 

امکانات هتل تمنوس بدروم ترکیه :

 تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،زمين گلف،مینی بار، صرافی،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته ،وای فای رایگان،ارائه خدمات نگهداری از اطفال ،اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، وخدمات رفاهی شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار نیز در اختیار میهمانان تور ترکیه میگذارند.

هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه است که در ۱۴کیلومتری آلانیا ترکیه قرار گرفته است. هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه دارای ۱۱۵اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن, همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل نظیر حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن ،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, بالکنی با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است و مسافران تور ترکیه با خارج شدن از اتاق های خود می توانند به ساحل زیبای هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه بروند. این هتل نوشیدنیهای الکلی و غیر الکلی را در کنار هم برای مسافران تور ترکیه سرو می کند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی بوده وبرخی گوشتهای ارائه شده از نظر شرعی قابل استفاده نمی باشد ولی گوشتهای حلال نیز در جای هتل های آلانیا ترکیه یافت می شود. این هتل ۳۵ کیلومتری تا فرودگاه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه:

 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی مخصوص مسافران تور ترکیه  ،سونا و جکوزی ، ماساژ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 

هتل لوزز بدروم ترکیه

هتل لوزز در ۱٫۵ کیلومتری قلعه بدروم واقع شده است و همچنین تئاتر قدیمی در ۱٫۲کیلومتری شهر قرار گرفته است. هتل ۴ ستاره لوزز دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه می باشد.موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل لوزز ترکیه:

 هتل لوزز دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای دریای اژه برخوردار می باشد. در رستوران و بار  هتل لوزز می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید.

امکانات رفاهی هتل لوزز شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد. میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل لوزز مراجعه کنند. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. شما نيز می توانيد از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل لوزز استفاده کنيد. به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل لوزز میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

ساحل پاتارا ترکیه

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل شنی مدیترانه در ترکیه است که هیچ ساختمانی به جز یک کافی شاپ در امتداد آن دیده نمی شود. یک گونه در حال انقراض لاک پشت سرگنده در این منطقه تولید مثل می کند. دهکده مجاور پاتارا زادگاه سنت نیکولاس، اسقف بیزانسی قرن چهاردهم بود که بعدها به افسانه بابانوئل بدل شد. مسافران تور ترکیه در ساحل پاتارا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه است که در مرکز منطقه برنوا قرار گرفته است.هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه دارای اتاق ها و سوئیت هایی شیک و تمیز با امکاناتی خوب مانند: سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلفن, مینی بار ،ارائه خبرنامه و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل تا ساحل کردان 5 دقیقه منطقه قدیمی کوناک 20 دقیقه و مرکز خرید برناوا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از ویژگی های خوب هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه  ایوان مخصوص آن است که مسافران تور ترکیه می توانند جهت آفتاب گرفتن به آنجا بروند و از دیگر ویژگی های خوب هتل کارکنان آن است که به زبان انگلیسی و ترکی مسلط می باشند. باغ زیبایی این هتل جهت سرو غذا و نوشیدنی و حتی اوقات فراغت مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه:

ترانسفر فرودگاه, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی,  باغ زیبا, رستوران, بار, کافی شاپ, سالن واتاق ضیافت, اینترنت, خدمات خانه داری برای مسافران تور ترکیه , کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه

یکی از شیک و مناسب 4 ستاره ترکیه هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه است که در منطقه کانکایا و در قلب آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه در فاصله ۶٫۴ کیلومتری میدان کیزیلای  و ۳۴ کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل دارای ۴۹ اتاق استاندارد ،سوئیت های خانوادگی در اندازه های متفاوت, رنگ هایی ملایم , نور مناسب و با تراسی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده و همچنین شيشه های دوجداره اتاق ها که از ویژگی های خوب اتاق ها می باشد نیز در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم و ... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. از ویژگی های بسیار خوب این هتل مسلط بودن کارکان به 3 زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی می باشد و در صورت تمایل مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاه در اختيارشان می باشد. 

 

امکانات هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه:

سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم برای مسافران تور ترکیه, کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی , برگزاری کنفرانس ها, مرکز اداری, صرافی, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی, ترانسفر فرودگاه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه یکی از زیبا ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ترکیه که در مرکز شهر ازمیر ترکیه قرار گرفته است. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه دارای ۶۳ اتاق مدرن ، سوئیت های خانوادگی شیک با امکانات ویژه مخصوص مسافرانتور ترکیه و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. این هتل برای مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه فراهم کرده است تا مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر بروند. از ویژگی های خوب این هتل کارکنان به زبان آلمانی ،اسپانیایی ،انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیرترکیه وسایل ورزشی و تفریحی فراهم کرده است تا مسافران تور ترکیه اوقات فراغت خود را به نحو احسنت سپری کنند. فاصله این هتل تا هتل تا نمایشگاه  بین المللی ازمیر ۵ دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه:

مام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, ترانسفر فرودگاه, آرايشگاه مخصوص مسافران تور ترکیه, دوچرخه, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, صرافی, پذیرش 24 ساعته, رستوران, کافی شاپ اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تمنوس بدروم ترکیه

 هتل تمنوس در ۱۳ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است برای رفتن به خلیج Ortakent-Yahsi  تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله می باشد. هتل 4 ستاره تمنوس دارای ۲۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل تمنوس ترکیه:

اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد.وای فای رایگان نیز در هتل وجود دارد.میهمانان تور ترکیه می توانند غذای خود را در فضای باز میل نمایند. امکانات رفاهی هتل تمنوس شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار می باشد.از دیگر امکانات هتل تمنوس می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه می باشند.

هتل تمنوس اقامتی لوکس را به همراه امکانات بسيار ويژه  نظير زمين گلف به ميهمانان تور ترکیه خود ارائه می دهد.يک صرافی نيز در هتل تمنوس وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.میهمانان تور ترکیه می توانند در باغ  هتل تمنوس قدم زده و استراحت کنند.

 


هتل لوزز بدروم ترکیه

هتل لوزز در ۱٫۵ کیلومتری قلعه بدروم واقع شده است و همچنین تئاتر قدیمی در ۱٫۲کیلومتری شهر قرار گرفته است. هتل ۴ ستاره لوزز دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه می باشد.موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل لوزز ترکیه:

 هتل لوزز دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای دریای اژه برخوردار می باشد. در رستوران و بار  هتل لوزز می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید.

امکانات رفاهی هتل لوزز شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد. میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل لوزز مراجعه کنند. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. شما نيز می توانيد از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل لوزز استفاده کنيد. به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.مسافران تور ترکیه  با اقامت در هتل لوزز میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

  

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کلیسای آب انبار ترکیه

کلیسای آب انبار (Basilica Cistern ) از قرن ششم زمانی که به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول ساخته شد برای ساکنان استانبول آب فراهم آورده است. بازدیدکنندگان در مورد فنآوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود دور هستند، کلیسای آب انبار در قرن سوم ساخته شده که به عنوان قصر غرق شده شناخته می‌شود. مخزن آن می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. مسافران عزیز تور ترکیه میتوانند در مکان تاریخی لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 


برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه

 یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه است. این هتل دارای اتاق های فراوانی است که هر کدام به صورتی هستند که اتاقهای استاندارد ، سوئیت لولکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهو ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق که در اختیار مسافران تور ترکیه نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید. هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه مدرسه غواصی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی با اب گرم و سرد و حمام ترکی و یک زمین تنیس هم در این هتل برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته اند 

 

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه:

خدمات به عروس ها و معلولین ها,استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان, ۴ رستوران ویژه مخصوص مسافران تور ترکیه, مدرسه غواصی, حمام ترکی, پذیرش 42 ساعت و.... که این هتل در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

_ین_بی.jpg

هتل 5 ستاره شیک کوش آداسی ترکیه پاین بی می باشد که در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی بنا شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. همچنین پارکینگ هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 رایگان می باشد.

_ین_بی2.jpg

_ین_بی1.jpg

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، مینی بار، سشوار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، استخر شنا، رستوران، میز تنیس، استخر کودکان، صندوق امانات، داروخانه، سونا، پزشک، آمفی تئاتر، روم سرویس، زمین بازی کودکان، پارکینگ، اینترنت، پارک آبی و...

_ین_بی3.jpg

 

 

هتل پانوراما کوش آداسی ترکیه

1.jpg

یکی از هتل های زیبای ترکیه هتل 4 ستاره پانوراما هیل کوش آداسی می باشد که در قلب شهر زیبای کوش آداسی واقع شده است. این هتل در مجموع از 70 اتاق مجلل تشکیل شده است. هتل پانوروما در تور ترکیه نوروز 95 برای یک کودک زیر 2 سال رایگان و برای یک کودک زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشید رایگان است. تور ترکیه نوروز 95 برای مسافران خود سفر خوبی را آرزو می کند.

2.jpg

.jpg

امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، اتاقهای ضد صدا، امکانات باربیکیو، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، کرایه ماشین، فکس و کپی، کرایه دوچرخه و...

 

4.jpg

 

3.jpg

 

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

_کلاروس.jpg

یکی از هتل های خوب 5 ستاره ترکیه اونریا کلاروس کوش آداسی است که در زمینی به مساحت 93 هکتار در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه واقع شده است. هتل اونریا کلاروس در نزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه قرار دارد. این هتل امکانات عالی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم می کند.

_کلاروس2.jpg

_کلاروس1.jpg

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) و...

_کلاروس3.jpg

_کلاروس4.jpg

  مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه در منطقه بومونتی استانبول که تازه تاسیس می باشد قرار گرفته است. فاصله هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه با اتومبیل فقط  20 دقیقه با منطقه قدیمی و تاریخی سلطان احمد و 10 دقیقه هم با تنگه زیبای بسفر می باشد . این هتل دارای 203 اتاق زیبا و تمیز می باشد که طراحی و دکوراسیونی زیبا چیدمان شده است. اکثر اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در هتل مرکز سلامتی و ماساژ به صورت انفرادی برای هر شخص وجود دارد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , استخر , حمام سنتی ترکیو حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و اتوشویی که مسافران تورترکیه در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای صندوق امانات , اتومبیل برای کرایه که مسافران تورترکیه برای تفریح و گشت و گذارشان از هتل کرایه نمایند.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه,,هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدورا استانبول ترکیه

هتل آدورا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل آدورا استانبول ترکیه

هتل آدورا استانبول ترکیه در مرکز شهر زیبای استانبول قرار گرفته است. هتل آدورا استانبول ترکیه با مرکز گردشگری استانبول تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آدورا استانبول ترکیه در مجموع دارای پانزده اتاق تمییز و زیبا می باشد اتاق های هتل آدورا استانبول ترکیهمجهز به اینترنت وایرلس است. همچنین به ایستگاه تراموا خیلی نزدیک می باشد. بازار بزرگ و دیدنی استانبول و مسجد ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی هم به  هتل آدورا استانبول ترکیه نزدیک می باشد. هتل مجهز به اتاق کنفرانس می باشد که مسافران تور ترکیهمی توانند از این سالن کنفراس استفاده نمایند. هتل برای مسافرانش همراه داشتن حیوانات خانگی را بدون مشکل می داند. هتل آدورا استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , خشکشویی و لباسشویی و اتو کشی برای خود دارد که مسافران تور ترکیه می توانند در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند.ترانسفر ویژه فرودگاه , اتومبیل کرایه , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , صرافی که بتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

هتل آدورا استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا استانبول ترکیه،,هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما ترکیه در منطقه زیبای شیشلی واقع شده است.هتل آرسیما ترکیه تمییز و مرتب می باشد و برای اقامت مسافران تور ترکیه بسیار مناسب می باشد. پذیرش و سرویس هتل شبانه روزی می باشد. هتل آرسیما ترکیه دارای یک صرافی می باشد که مسافران تور ترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند. در هتل آرسیما استانبول ترکیه مرکز ماساژ درمانی بسیار حرفه ای وجود دارد که مسافران عزیز از این مرکز می توانند استفاده کنند. اتاقهای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. امکانات هتل شامل » رستوران یا انواع غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , سیستم گرمایشی , خشکشویی و اتوشویی , سرویس صبحانه برای اتاق , حمام سنتی ترکی و حمام سنتی , سونا و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران عزیز تدارک دیده شده است.

هتل آرسیما استانبول ترکیه

هتل آرسیما استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرسیما استانبول ترکیه,,هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آزياده استانبول تركيه

هتل آزياده استانبول تركيه چهار ستاره

هتل آزياده استانبول تركيه

هتل آزياده استانبول تركيه در نزديكي منطقه تاريخي سلطان احمد قرار گرفته است. هتل آزياده استانبول تركيه داراي 106 اتاق تمييز و مرتب مي باشد كه از طراحي خاصي برخوردار مي باشند. بازار بزرگ يا گرند بازار در يك km  اين هتل مي باشد كه مسافران تور تركيه مي توانند به راحتي از اين بازار ديدن نمايند. فرودگاه بزرگ آتاتورك در 15 km هتل آزياده استانبول تركيه واقع شده است.  هتل به اينترنت رايگان نيز مجهز مي باشد.هتل آزياده استانبول تركيه داراي امكاناتي مانند » رستوران با انواع غذاهاي لذيذ و خوشمزه كه براي مسافران تور تركيه تدارك ديده شده است. سرويس پذيرش به صورت شبانه روزي , مجهز به سيستم تهويه , باشگاه بدنسازي و سالن ماساژ و اسپا , حمام سنتي و تركي و حمام بخار , جكوزي , صرافي كه مسافران عزيز مي توانند در كمترين زمان مبادلات ارزي خود را انجام دهند , همچنين مسافران عزيز اين امكان را دارند كه صبحانه را در اتاقشان ميل نمايند.

هتل آزياده استانبول تركيه

 

هتل آزياده استانبول تركيه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزياده استانبول تركيه,هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , هتل های خوب ترکیه , ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسپن استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه و در منطقه زیبای لاللی قرار گرفته است. هتل آسپن استانبول ترکیه دارای 63 اتاق زیبا و مرتب می باشد. هتل آسپن استانبول ترکیه در یک km هتل واقع شده است. هتل جکوزی زیبایی در پشت بام دارد که می توانید از منظره هتل استفاده نمایید. همچنین مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است. فرودگاه بزرگ آتاتورک 17 km هتل قرار دارد. تا ایستگاه تراموا لاللی فقط  سه دقیقه فاصله دارد و با ایستگاه مترو  10 دقیقه فاصله دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد به هتل بسیار نزدیک می باشد. هتل برای بچه های زیر شش سال مسافران تور ترکیه که نیاز به تخت اضافی دارند و بچه های زیر دو سال که از تخت کودک استفاده می کنند رایگان است . هتل آسپن استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای لذیذ , سرویس شبانه روزی , آرایشگاه هم مخصوص بانوان و هم آقایون , اتاق ویژه ماساژ ,حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه , لابی زیبا , اتاق همراه تلویزیون که دارای شبکه های ماهواره ای می باشد که برای اقامت مسافران تور ترکیه بسیار مناسب می باشد.

 هتل آسپن استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید پرفیلو استانبول ترکیه

porfilo market istanbul turkey

در سال 1998 مرکز خرید پرفیلو استانبول ترکیه تاسیس شد که هم اکنون این مرکز خرید وسعتی چند برابر دارد . امکانات فرهنگی و هنری و خرید را مرکز خرید پرفیلو استانبول ترکیه مهیا کرده است تا بازدیدکنندگان و خریداران از این برنامه های استفاده کنند . در مرکز خرید پرفیلو استانبول ترکیه به صورت رایگان همایشهایی در زمینه نقاشی , علمی , پزشکی و برنامه های آموزشی برنامه ریزی کرده است . مرکز خرید دارای سالن بیلیارد , 7 سالن سینما , پارکینگ رایگان با ظرفیت زیاد و سالن تاتر , زمین مخصوص کودکان , استخر سر پوشیده و سر باز را برای این مجموعه فراهم کرده است و بهترین مکانی است که همزمان با خرید می توانید گردش و تفریح هم برای خانواده داشته باشید .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پرفیلو استانبول ترکیه,مراکز خرید ترکیه,پاساژهای ترکیه,بازارهای ترکیه,ارزان ترین مراکز خرید ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه

بیشتر افرادی که تور ترکیه نوروز 94 را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر می باشد که همچون مرواریدی بر دریای مرمر می درخشد.

 وقتی شما در منطقه اورآسیایی شهر استانبول هستید، یعنی همان قسمتی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر بنگرید مجموعه جزایری را می بینید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه

یکی از نکات جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست ها تور ترکیه 94 نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

جزایر دریای مرمره که از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور ترکیه 94 از این جزایر زیبا دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی استانبول باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرینسس دریای مرمر در استانبول، تور ترکیه,دیدنی های ترکیه,جزایر ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی ترکیه

هتل پنج ستاره کلوب افیسوز  یک تفریحگاه باشکوه بوده و در عالی ترین منطقه واقع شده است. این هتل دارای بهترین امکانات است .میهمانان تور ترکیه نوروز 94 میتوانند در فضای سبز و ارام و باغهای هتل پیاده روی کنند.زادگاه مریم مقدس مدت زمان  پانزده دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.همچنین دارای خدمات نگهداری از کودکان  باشگاه،زمین تنیس و حمام ترکی نیز هست. 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

این هتل پنج ستاره ، که به سبک  معماری امریکایی مانند یک کشتی  طراحی شده با سواحل طولانی شنی و استخر دیدنی مکانی جذاب برای شما خواهد بود. امکانات اتاقهای هتل شامل تختخواب فرانسوی، تلویزیون LCD و دستشویی وان دار و نشیمن است.هتل دارای سرگرمیهای متنوع از قبیل بازیهای تنیس، والیبال ،کلوپ کودکان ،ورزشهای تابستانی و آبی، اسکواش و بازی بولینگ برای گردشگران تور ترکیه 94 است.همچنین دارای خدمات ماساژ و مرکز  سلامت و بهداشت است.

این هتل چهار ستاره يك هتل  كوچك است که در منطقه ی شهر کمر قرار گرفته است .این هتل مکانی تفریحی و ارام برای همه مسافران تور ترکیه نوروز 94 است. هستند مي باشد.هتل داراي سوپر ماركت ،رستوران، اينترنت بي سيم رايگان، پذيرش 24 ساعته نیز است.دارای  زمين بازي براي كودكان است.

هتل کراوانسارای لارا آنتالیای ترکیه

هتل با شکوه  کروانسارای لارا، به شکل u طراحی شده است و تمام اتاق های آن رو به چشم انداز دریا می باشند .خط ساحلی این هتل حدود صد و ده هزار متر است .دورتا دور مکان تفریحی این هتل توسط دریا ی مدیترانه پوشیده شده است.این هتل چندین زمین بازی ، استخر آب گرم مجهز ، سرسره های آبی،شهر بازی و فعالیت های متنوع برای میهمانان تور ترکیه 94 دارد.رستوران این هتل غذاهای متنوع لاتین ،مدیترانه ای و آسیایی را سرو میکند.این هتل دوازده کیلومتر از مرکز شهر و ده کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول و از دیدنی های استانبول برای مسافران تور ترکیه 94 به شمار می رود که در سال 1550 تا 1557 ، به دستور ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد همانند دیگر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد. این مسجد باعظمت تور ترکیه 94 از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان ساخته می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را همواره جاودان می‌كند. آرامگاهش بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است.

مسجد سلیمانیه استانبول شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در بخش داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این محوطه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلطان سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های منحصر به فردی دارند. گردشگران تور ترکیه برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه,مساجد ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الیت ورد پرستیژ در استانبول ترکیه

هتل الیت ورد پرستیژ، در منطقه پر رفت و آمد تقسیم واقع و از تراس بار خود به چشم انداز زیبا و تماشایی شهر مشرف میباشد. هتل که در ماه مه 2010 نوسازی شده، از یک حمام ستنی و کاشیکاری شده ترکی نیز برخوردار میباشد.این هتل تور ترکیه 94 شامل اتاق های روشن و بزرگ بوده و به اینترنت رایگان، تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره و حمام شخصی با کلیه لوازم مجهز است.هر صبح، صبحانه در سالن مخصوص سرو میشود. تماشای غروب آفتاب بر فراز اسکله Golden Horn از تریای Gardenia، به همراه صرف نوشیدنی بسیار لذت بخش خواهد بود. از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان به مرکز کاملا مجهز سلامتی ورزشی، سونا و حمام ترکی برای شما گردشگران تور ترکیه نوروز 94  اشاره کرد.مرکز همایشات شهر در یک کیلومتری و منطقه تجاری جامع شهر در مجاورت هتل  قرار گرفته اند. گردشگران تور ترکیه 94 میتوانند ظرف نیم ساعت، سواره، به فرودگاه بین المللی آتاتورک دست یابند.

هتل الیت ورد پرستیژ در استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل الیت ورد پرستیژ در استانبول ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل4ستاره دورا در تور ترکیه 94 دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی می باشد که تا میدان تکسیم فقط 10دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای 119اتاق بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.اتاق ها عایق صدا بوده و موجب جلوگیری از ورود سروصدا به داخل می شود. همچنین اتاقهای خالی ازحساسیت و اتاق و امکانات ویژه معلولین نیز در هتل ارائه می شود. مینی بار و قهوه سازوچای ساز در اتاق های هتل دردسترس میهمانان تور ترکیه 94 قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت نیز می باشد.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

در این هتل تور ترکیه 94 به زبانهای ترکی،روسی،انگلیسی،ایتالیایی،آلمانی،بلغاری و عربی برای راحتی و آسایش مسافران صحبت می شود. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد